世界那么大我们一起去旅行。

Kick Ur Ass - 阿肆

So!
看什么看


Pack yourself and get out of here
带上你的风流韵事赶紧给我滚蛋


Stay away, oh leave me alone
有多远滚多远你胆敢出现试试看


Shut up now and get out of here
再说一个字信不信我把你嘴巴扇


I'll never ever forgive you again

早就已经忍无可忍你的肆无忌惮


Don't tell me tell me tell me

别再叨逼叨逼叨


Tell me you're sorry, indeed

你的深情忏悔已经对我无效


I'll kick kick kick kick kick kick your ass

我会踹踹踹踹踹踹你 踹到你直不起腰


Don't tell me tell me tell me

别再叨逼叨逼叨


All I see is misunderstanding
不缺你没创意的谎话连篇逗我笑 


评论
热度(10)

© 酱紫@推首歌给你 | Powered by LOFTER